KLASA: 112-01/20-01/03
URBROJ: 2133/89-04-20-01
U Karlovcu, 26.08.2020.g.
Na temelju članka 29. Statuta Zavoda za hitnu medicinu Karlovačke županije, u svezi članka 24. Temeljnog kolektivnog ugovora za službenike i namještenike u javnim službama, ravnatelj Zavoda za hitnu medicinu Karlovačke županije, Nikša Antica, dipl. iur., univ. mag. admin. sanit., raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za zasnivanje radnog odnosa u Zavodu za hitnu medicinu Karlovačke županije
Za radno mjesto:
– rukovoditelj službe zaštite na radu, zaštite od požara i zaštite okoliša (m/ž)-1 izvršitelj/ica na neodređeno i puno radno vrijeme, uz probni rad od tri mjeseca, mjesto rada: Karlovačka županija
Uvjeti:
- završen diplomski sveučilišni studij ili integrirani diplomski sveučilišni studij ili stručni specijalistički diplomski studij zaštite na radu i/ili stručni specijalistički diplomski studij tehničkog smjera i/ ili društvenog smjera
- minimalno 5 godina iskustva
- položen stručni ispit za stručnjaka zaštite na radu II. stupnja
- položen stručni ispit za zaštite od požara
- poznavanje rada na računalu
- vozačka dozvola B kategorije
Uz pisanu prijavu na natječaj kandidati/kandidatkinje su dužni priložiti:
- životopis,
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslik),
- dokaz o stečenoj stručnoj spremi (preslik diplome),
- uvjerenje o položenom stručnom ispitu stručnjaka zaštite na radu II. stupnja
- uvjerenje o položenom stručnom ispitu u području zaštite od požara
- elektronski zapis ili potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje s podacima o radnom stažu (ne starije od objave ovog natječaja),
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja/ice prijave ne vodi kazneni postupak (ne starijeg od 6 mjeseca od dana objave ovog natječaja)
- preslika vozačke dozvole B kategorije.
Sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova („Narodne novine“ br. 82/08 i 69/17) na natječaj se mogu javiti osobe obaju spolova.
Osoba koja ne podnese pravodobnu i/ili urednu prijavu ili za koju se utvrdi da ne ispunjava formalne uvjete iz natječaja, neće se smatrati kandidatom/ kandidatkinjom prijavljenim na javni natječaj. Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natječaju.
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti prilikom zapošljavanja, dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo te priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, u kojem slučaju imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno odredbi članka 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17), uz prijavu na javni natječaj, dužan je priložiti osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta i sve potrebne dokaze iz članka 103. stavak 1. istog zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju popisani su na sljedećem linku: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.
Uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti izabrani kandidat/inja dostavlja po obavijesti o izboru, a prije donošenja odluke o odabiru.
Zavod pridržava pravo za kandidate koji ispunjavaju uvjete natječaja provesti testiranje i usmeni razgovor, a o čemu će kandidati biti obaviješteni.
Do donošenja odluke o izboru kandidata, natječaj može biti poništen.
Pisane prijave na natječaj podnose se na adresu: Zavod za hitnu medicinu Karlovačke županije, 47000 Karlovac, Dr. Vladka Mačeka 48, s naznakom: »Za natječaj«, u roku od 8 dana od objave natječaja u Narodnim novinama, odnosno do popunjenja.
O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.
Ako kandidat/kandidatkinja ne pristupi testiranju ili usmenom razgovoru smatrat će se da je povukao/la svoju prijavu na natječaj te se ona neće razmatrati.
Prijavom na natječaj kandidat/kandidatkinja daje svoju privolu za prikupljanje, obradu i objavljivanje podataka u svrhu odabira kandidata za zapošljavanje te privolu da se s natječajnom dokumentacijom postupa sukladno Općoj uredbi o zaštiti osobnih podataka i drugim relevantnim propisima o zaštiti osobnih podataka.